Como expressar "pêsames, condolências" em inglês

Como nos expressar em situações tristes, expressando condolências, ou pesames?
essas expressões podem ser usadas em várias outras situações,não apenas em casos de morte


Expressing condolence:
  • I am deeply sorry to hear about the death of ...
  • I am really sorry to hear about the death of ...
  • I was heartbroken by the sad news.
  • Words can't express the sadness I feel about...
  • Words fall short of expressing my sadness.
  • Let me express my sorrow for the loss of...
  • Please accept our heartfelt condolences.
  • We will never forget....
  • We will always remember...
  • We will sadly miss...
  • Sorry, I am at a loss for words to express my sadness.

http://twominenglish.com/video/66-Consoling_Expressing_Condolence_Free_English_C.html

Comentários

Postagens mais visitadas deste blog

EXERCÍCIOS COM O VERBO TO BE PARA O NÍVEL BÁSICO

Verbos Irregulares em Inglês

Mapa mental verbos modais